8 Mayıs 2013 Çarşamba

jöleli bisküvili pasta

 evet arkadaslar uzun ve yorucu bir aradan sonra firsat bulup bir paylasim yapayim dedim  gecenlerde aklima düstü evde olan malzemelerden hemen yapiverdim yapmasi cok kolay lezzetide cok guzel bir Tarif denemenizi tavsiye ederim

malzemeler
1 litre süt
2 paket vanilyali puding
yarim su bardagi Seker
iki paket cilekli jöle
petibör bisküvi


yapilisi ilk önce süt ile vanilyali pudingimizi uzerindeki Tarife göre pisiriyoruz uzerine strejfolyoyu koyup sogumasini bekliyoruz biraz iliyinca borcamin altina bir sira biskuvileri diziyoruz uzerine pudingimizin yarisini döküp birsira daha bisküvi diziyoruz geri kalan pudingimizi döküp bir sira daha biskuvi diziyoruz toplam uc sira olacak simdi bir tencereye cilekli jöleyi uzerindeki ölcülere göre su ile pisirip onuda biraz ilidiktan sonra bisküvilerin uzerine döküyoruz olcu vermiyorum cünkü her jölenin ölcüsü farkli oluyor benim iki paket jöleye 1 litre su kullandim ve jöleyi fazla bekletmeyin sogusun derken donarsa uzerinde Düzgün Durmaz pötür pötür olur bu ölcüler büyük diktörtgen borcam icin afiyet olsun

4 yorum: